دختری که ماه را نوشید

هیچ

سن بالاتر، کله‌شقی کمتر، زندگی سخت‌تر

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۵۱ ب.ظ

شاید خیلی داره بار منفی و جنبه‌های منفی من توی اینجا نوشته می‌شه چون خب خیلی انتظاری ندارم کسی گذرش به اینجا بیفته و اینارو‌ بخونه ولی فکر می‌کنم هر محتوایی که هر آدمی در هرجایی از خودش منتشر می‌کنه حتی به ذهنیت اون آدم نسبت به خودش هم تأثیر می‌ذاره یا بهتره بگم روی یک سری جنبه‌ها و احساسات و ویژگی‌ها انگار هایلایت می‌کشه و تو ذهن خود شخص هم پررنگ‌تر می‌شه.

ولی باز راضیم اینجا می‌نویسم اگرچه شاید یه جاهایی حس منفیم رو نسبت به خودم شدیدتر می‌کنه ولی از طرف دیگه وقتی می‌نویسم هم یکم از بارش برای خودم کمتر می‌شه.

چند سالی هست که دوست دارم کانال یوتیوب داشته باشم ولی حس می‌کنم هرچقدر سنم داره می‌ره بالاتر شور و شوق و کله‌شقیم خیلی داره کمتر می‌شه و الان خیلی برام سخت‌تر شده انگار. بیشتر از یوتیوب در این یک مدت اخیر خیلی روی پادکست فکر کردم چون ذاتا درحال حاضر ایده پادکستم خیلی روشن‌تره نسبت به ایده یوتیوبم ولی نمی‌دونم چرا انقدر دارم کشش می‌دم و نمی‌رم سمتش درحالیکه من قبلاً خیلی راحت‌تر یه کاری رو شروع می‌کردم‌ و وقتی یک فکری داشتم سریع انجامش می‌دادم ولی الان فقط دارم فکر می‌کنم. شت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۷
بیگانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی