دختری که ماه را نوشید

هیچ

آروم باش

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۵۳ ق.ظ

با تغییر فکرم می تونم احساسات متفاوتی داشته باشم. اینو‌ دیگه الان خوب می دونم. روزها روزهای دلتنگی اند و یکمی سخت شدند. هرکسی هم به جای من بود این روزها کمی خسته می شد‌ و کمی دلتنگ و دلش پر می کشید برای فرار. حتی شده یک فرار چند روزه.

شب ها سخت تر هم میشه. دلتنگی ها و کلافگی ها پررنگ تر میشن. ساعت خوابمم که باز بهم خورده و تا نزدیکای صبح بیدارم و با ذهنم و احساساتم کلنجار میرم. ولی با تغییر افکارم می دونم که می‌تونم احساسات متفاوت تری رو تجربه کنم و از اونجایی که می دونم این روزا شدیدا فرد استرسی شدم و استرس هرموضوع کوچیکی کاملا فلجم می کنه و فردا می‌تونه یکی از همون روزای استرس زا باشه پس از همین الان که میخوام برم بخوابم روی فکرم کار می کنم تا فردا روز پر استرس و فلج کننده ای نداشته باشم و با آرامش بیشتر کارهارو پیش ببرم.

سایه ی عزیزم صبح هر ساعتی که بیدار شدی استرس هیچ چیزی رو نداشته باش. بیدار شو و برو با زن‌عمو سلام علیک کن بعد که دست و صورتتو شستی یه قهوه برای خودت درست کن و صبحونتو خوب بخور بعد بیا سمت جمع کردن وسایلت. یه پادکست باز کن و آروم آروم وسایلتو جمع کن بعدشم ببین برنامه چطور پیش میره. هر طور که شد به خودت استرس و اعصاب خوردکنی نده و ملاحظه ی خودت و روحت رو بکن. مسائل رو آسون بگیر و از مسیر لذت ببر.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۵
بیگانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی